Moja skusenost z novym mobilnym telefonom
05.06.2005 00:09:01
Pred dvomi mesiacmi som zistil ze mi konci dvojrocna zmluva z jednym z mobilnych operatorov. Potesilo ma to lebo môj starucky mobil dosluhoval. No lakali ma tie nove z farebnym displejom tie ostatne funkcie ma takpovediac nezaujimali. Hned som si sadol k internetu a pozrel aktualnu ponuku. Zaroven u mojho operatora prebiehala zmena nazvu a dalsie veci, co takpovediac ma nezaujimaju. Lebo platit musim tak ci tak a zase niekto bude bohatnut za moje peniaze, alebo usporiaduvat koncerty spevakov zdarma.
Ked prisiel cas vymeny tak mojimi adeptmi ostali dva telefony LG B2050 a Sagem Mx7 alebo tak nejak, rozdiel v cene okolo 1000sk.
Po mojom zvazeni ze ja nebudem posielat velmi mms takze ani nebudem potrebovat fotak ktory bol v Sageme, a pri vzati do uvahy ze ho stratim alebo rozbijem bol vitaz LG B2050 aj ta cena bola dobra (1sk).
Dodavam na obranu ze niesom skrob, ale platit za funkcie ktore vôbec nevyuzijem, ked len zavolam a poslem sem tam sms sa mi zda neefektivne.
Prisiel ten den (sobota) ked som sa dostavil do nasho Hypertesca kde bola pobocka predajne mojho operatora ktora je otvorena aj v sobotu a nedelu. Ked sa ma ujala predavacka tak som sa chcel pozistovat nieco viac o mojom mobilnom favoritovi. No po par odpovediach som dospel k nazoru ze ta slecna (odhadom) predavacka bola zamestnana pre krasu a nie pre vedomosti (naozaj bola pekna), povedala mi len to co som sa docital v buletine.
Kupa prebehla normalne.
Po preichode domov hned som zacal zoznamku z mojim novym pomocnikom pri komunikacii zo svetom.
Tak o dve hodinky som dospel k rozhodnutiu ze som z produktom spokojny.
Samozrejme som zistil ze moj movy telefonik podporuje polyfonne zvonenie a farebne obrazky na pozadie ktore sa daju poslat z internetu.
Takze viete si predstavit moje nedelne dopoludnie. Ale vybral som si z tej velmi pestrej ponuky.
A co moj stary telefon? No musim sa priznat ze som ho hned odlozil do suflika, predavat alebo darovat sa ho naozaj neoplatilo.
No a prisiel pondelok.
Rano som nastupil do prace, samozrejme pochvalil som sa telefonom. Kolegovia uznali ze uz vymena za novy bola nacase.
Prisiel cas obeda kde som nal dost casu aby som si mohol cez telefon zaplatit moje ucty vola sa to multibanking. Naozaj je to dobra vec.
Vzal som si telefonik a posielam prvu multibankingovu spravu.
ALE CO TO TELEFON MI ZAMRZOL. NO POZNAM SVOJHO OPERATORA SKUSAM ESTERAZ, NO Z ROVNAKYM NEUSPECHOM, PO TRETI KRAT MA OBLIAL POT. MOJ NOVY KAMARAT MOBIL MI VRAZIL RANU POD PAS.
Hned ako som prisiel domov."Ani sa nevyzliekam a utekam do obchodu zistit co to sa deje."
No namiesto peknej slecny predavacky tam sedel chlap predavac. Po vysvetleni co sa mi prihodilo z telefonom, sa ma snazil presvedcit ze ten telefon je dobry ale ja robim niekde chybu. Vrcholom bolo to ze sa ma opytal ci mam naozaj tu sluzbu funkcnu.Na moje naliehanie (dlhe) som ho presvedcil nech telefon vyskusa zo svojou kartov. Po teste musel uznat ze som mal pravdu. Takze reklamacia.
Nic mi ine neostavalo len vybrat zasa ten moj starucky telefon.
Celkovo som bol nazlosteny na svojho operatora aj na tu predajnu kde som bol.
Ved som ho mal doma ani tri dni, mohli mi poskytnut aj iny kus, nerozmyslal by som nadtym keby chyba sa prejavila po mesiaci alebo po polroku, ale ani nie po troch dnoch!
Moj zaver bol asi taky. Aky slavny operator a nevie si priznat ze on urobil chybu a predal mi zly telefon, no ale co, hlavne ze som sa upisal na dva roky a ci mi funguje ten novy telefon alebo nie tak to je moj problem ze som sa nechal oklamat. Ved som si mohol vlasne vyskusat vsetky funkcie hnet tam (nazor predajcu).Je to len moj a moj problem.
Co vlasne chcem povedat, ked operator urobi chybu co sa mi parkrat stalo tak ked som nato prisiel (kolko ich bolo ked som na ne neprisiel) tak je vsetko v poriadku, povedia prepacte vsak sme ludia. Ale ked ja urobim chybu tak uz ludia niesme musim tvrdo platit a nijake milosti neplatia.(Nechcel som tym povedat ze za vadu mojho telefonu nesiem zodpovednost ja). Zabudol som trosku ze zijeme v demokracii ja by som to nazval feudalizmom mas peniaze a postavenie mas aj nejake slovo, no a ked si robotnik zo strednej vrstvy mas iba chrbat na buchnaty z kazdej strany.
Uz som odbocil od temy.
A ako to dopadlo z mojim telefonom?
Po tyzni sa mi ozvali z predajne ze si mam prist po telefon. Ked som prisiel ponho tak mi ho nechceli dat vyskusat az ked podpisem listinu o prevzati. Z vyjadrenia servisu som sa docital ze bol opraveny a testovany. Ked som ho zapol vsetko bolo prec moje obrazky aj melodie a samozrejme aj moje peniazky do toho investovane pri stahovani.
No lenze pouceny z minula hned som ho skusal.
CO SA TO DEJE MOJ TELEFONK TO ROBI ZASE POZERAM ZE HO NEOPRAVILI UKAZUJEM TO SLECNE PREDAVACKE. SUHLASI ZOMNOU.
Co teraz?
DRUHA REKLAMACIA.
Po dvadsatminutovom stretnuti z mojim telefonom sa znim zase lucim.
Pytam sa co dalej predavacky nemozte mi dat iny telefon ved je to ocividne vidno ze aj v tom servise to bolo odflaknute. Jej odpoved bola asi taka narok na vymenu mam az po tretej neuspesnej reklamacii alebo reklamacii nevybavenej do mesiaca, a aj tak musim ziadat mojho operatora pisomne o vymenu, ktory mi musi odpovedat ci uz kladne alebo zaporne do tridsiatich dni.
Z tej zlosti som hned volal na mobilne centrum zakaznika, kde mi vlasne vysvetlovala to iste, a potom ku koncu uz som to velmi z tej zlosti nevnimal co hovori.
Po ukludneni mojich nervov som rozmyslal ze som vsadil na zleho kona trebalo sa rozhodnut pre ten druhy telefon, ale napokon som dosiel k zaveru ze nieje vzdy zly kôn ale navine moze byt cele zriadenie staje.
Takze dospel som k nazoru ze po tych dvoch rokoch ked mi uplinu zmenim operatora, mozno konkurencia bude trochu k zakaznikovi ohladuplnejsia a ludskejsia.
A ako to zhrnut na zaver.
Pausal platim, odmenu (telefon) ktoru mam mat zato ze som sa zarucil ze budem plati dva roky stale nemam. A co ma to stalo jednu korunu kopu zlosti a dost premrhaneho casu.(Nepocitam naklady za dopravu).
1:0 pre ruzovych.
PS: Mozno niekto si povie ze by sa lepsie citalo keby som pisal z diaktrikov, no musim sa priznat ze z pravopis neje mojov silnov strankov.
Komentáre
CAVTE
diakritiku netreba
aha...
dufam ze to neporobi sarapatu v komentaroch ked to tam picnem... a do komentarov to netreba... iba v editore... ok? :o.)
takze
< takato zatvorka
br
medzera
/
> takato zatvorka
medzera je iba tam, kde som ju napisala... skus to
este pripomienka k textu
a tm je fialovy, nie ruzovy... ja viem, muzi nemaju take citenie pre farby, ale fakt je to fialova...:o.)
editor funguje zatial iba pod IE
este jedna vec
2. ak sa ti u daneho vyrobku prejavi vada 2x po tretej reklamacii mas narok na okamzite vratenie penazi a teda aj narok na odstupenie od zmluvy, nakolko operator nebol schopny dodrzat zmluvne podmienky.
3. do buducnosti, chod zasadne k autorizovanemu predajcovi, tam by mali mat telefony na okamzitu vymenu.
Ja som mal pred rokom problem s telefonom, asi po cca troch tyzdnoch mi padol zo stola a praskla membrana na reproduktore. Zaniesol som ho na reklamaciu a o tyzden som mal spat telefon opraveny s nahratym novym firmware. Ale to bolo u ineho operatora. Nehovorim, ze to je operatorom, je to vzdy o ludoch. Ale v tvojom pripade predajca porusil zakon tykajuci sa reklamacii, lebo kupil si sobotu a mal si zaruku okamzitej vymeny podla zakona do 3 dni, teda do utorka, lebo den kupy sa myslim nepocita.
ahoj max
v editere je moznost ulozit a niekde v jej okoli je aj moznost zobrazit /alebo nezobrazit neviem/ na hlavnej stranke a je pred tym taky maly stvorcek... tak ten stvorcek oznac a malo by to ist a este si skontroluj datum a cas, vela stastia... :o.)